Helges Talangjakt 2014

Eftersom jag var dum nog att glömma systemkameran hemma båda tävlings-dagarna så får ni nöja er med mobilbilder så länge, tills jag fått bilder av andra som agerade fotografer den kvällen.
 
Helges Talangjakt 2014. Ärligt talat årets höjdpunkt, åh vad jag älskar att sjunga. Ni anar verkligen inte hur mycket jag älskar det här, det är det roligaste som finns och att jag samtidigt tillbringar detta med underbara människor gör det hela till och med ännu bättre.
Så mycket kärlek till dessa dagar, tog mig hela vägen till finalen vilket jag är jättenöjd över. Fina Elin vann i den äldre ålderkategorin så stort grattis till henne! Förutom sången har det även varit den traditionella övernattningen och självklart restaurangkäk på Church Street. Dagar med mycket skratt, vänskap och sång - kan det bli bättre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback