Uppsala/sånglektion/kista

 
 
 
 
Några utav de saker jag älskar allra mest är nog sång, shopping, storstäder och vänner. And guess what, jag har faktiskt hunnit med alla dessa saker bara idag!
Redan kl. 9 rullade bilen mot Uppsala med bra sällskap, där vi shoppade, åt på uteservering och för övrigt bara njöt utav vårsolen och den vackra staden som den verkligen är! Efter några timmar begav vi oss vidare mot Stockholm eftersom jag hade bokat en sånglektion där hos världens bästa Helen. Jättekul och som vanligt väldigt lärorikt! Som de shopaholics vi är drog vi även förbi Kista Galleria innan vi sedan skulle åka hem haha, hittade förresten väldigt mycket som ni självklart får bild på senare.
 
Hoppas ni har haft en lika bra fredag som mig, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback