Sunday

Ursäkta bildens kvalité..
 
Gud vad jag är slö idag. Kom hem från jobbet för bara någon timme sedan och är verkligen helt slut. Efter att ha gått upp tidigt och jobbat båda mina helgdagar vill jag inget annat än att gå och lägga mig för att sova sju dygn i sträck typ..
Resten utav eftermiddagen kommer jag i alla fall tillbringa framför en svenska uppgift jag måste bli klar med, och därefter ska jag nog ta en snabbdusch och sen får jag väl äntligen lite sömn i alla fall.
 
Slog mig just att under tiden jag inte har bloggat för er så har jag inhandlat så himla mycket nytt som jag inte har visat! Ett exempel är tröjan ni ser på bilden ovan som jag köpte under Ginatricots mellandagsrea. Ni har missat så mycket, till och med julklapparna! Ska försöka uppdatera er så gott det går framöver. Ett inlägg om vad jag köpte tidigare i veckan får ni under morgondagen eller på tisdag, så stay updated hehe.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback