Fighter

 
Kom precis hem från en uppfriskande springrunda, så otroligt härligt. Dock var jag inte ute så länge eftersom att det mycket oväntat och olämpligt började regna, haha kände mig som en riktig fighter när jag sprang där i regnet!
Har precis ätit och duschat av kroppen och ska alldeles strax göra mig i ordning för att sova faktiskt. Blir en väldigt chill fortsatt måndagskväll helt enkelt.

Duktig du är! Det är skönt att springa i regn, ibland. Dock på sommaren, kan tänka mig att det blev ganska kallt just nu! :)^

Hjälp gärna mig och min hund om att bli Sveriges gulligaste djur, på samma gång kan du även vara med och tävla om att bli publicerad som veckans blogg i en hel vecka! :) Låter det intressant, kolla då in min blogg!

Svar: Tackar du! Ja verkligen, på sommaren är det jättehärligt! Haha ja verkligen!
Absolut! :) Kikar in!
Alva Brodin

2014-04-01 kl 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback