Huvudstaden

Imorse vaknade jag upp bredvid Maja, hade ställt klockan tidigt eftersom att jag skulle på sånglektion i Stockholm idag tillsammans med Paulina! Som alltid hade vi jätteroligt och sånglektionerna med Helen är alltid lika lärorika. Vi gick igenom låten jag ska sjunga på talangjakten som är nu på måndag (!!!), och det känns ärligt talat väldigt bra hittills! Nu är allt fixat, allt från scenkläder till det tekniska. Så taggad!
 
 
Efter sånglektionen så hade vi lite tid över och var dessutom sjukt hungriga, så vi bestämde oss för att svänga förbi Kista Galleria. Älskar Kista, det är så mysigt och man hittar i princip alltid något att köpa! Vi käkade thaimat, hann kika runt en stund och lyxade slutligen till det med lite Frozen yoghurt till efterrätt, mums! Hann även fynda lite stuff men inte till mig själv denna gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback