Godkväll

Godkväll mina kära läsare!
 
Det är i och för sig ganska komiskt att jag använder mig utav frasen "Godkväll" såhär klockan 20 minuter i 1 en torsdags natt, men det är ju faktiskt bara ett bevis på att det är lov! Det är ju då man vänder på dygnet och passar på att vara vaken hela natten och sova halva dagen. Får alltid ångest över att sova bort lovdagar, men det är så otroligt skönt så det är ju nästan värt det!
 
Fast ärligt talat har jag varit ovanligt hurtig det här lovet, och ställt klockan tidigt (åtminstone tidigt för att vara lika morgontrött som mig, cirka 11 tiden), och därefter dragit ner på gymmet varje morgon detta lov! Ett bra sätt att känna sig riktigt healthy på, men också ett sätt att bli mer motiverad då man efteråt känner sig så otroligt pigg och duktig! Jag rekommenderar alla att prova på detta, ett perfekt sätt att börja morgonen på.
 
 
Nej nu är jag verkligen hur trött som helst, gårdagskvällen samt natten spenderades nämligen med lite härliga vänner, så är helt slut nu med tanke på att jag knappt fick någon sömn den natten haha, har misstankar om att jag skrattade aningen för mycket. Men jättekul hade vi, men sömn ligger jag nu garanterat efter i så jag måste verkligen sova nu!
 
Godnatt hjärtan, puss ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback