Right now

 
 
 
Just nu, myser i mina nya och supersköna mjukisar från Gina, samtidigt som jag redigerar lite bilder från Spanien. Slängde just i lite hårinpackning också, tänkte sova med det eftersom håret blir så otroligt lent sedan när man sköljer ur det på morgonen. Något jag verkligen rekommenderar er alla att testa!
Förutom att jag är hur trött som helst nu (03:19) och att jag har en lätt huvudvärk så mår jag väldigt bra vetandes att två jättegoa och snälla tjejer kommer till mig imorgon och stannar kvar ett tag, Lisa och Johanna heter dem och reser enda från Stockholm och Trollhättan! Det vankas en rolig och händelserik kommande vecka för min del, jättekul.
 
Nej, nu ska jag pausa redigerandet och försöka få lite sömn istället. Puss och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback