Busybusy



Förlåt så himla mycket för den kassa uppdateringen kära ni!! Måste faktiskt skylla ifrån mig lite på skolan, eftersom att det är de sista dagarna innan betygen nu så har jag varit tvungen att köra på all in för att bli klar med alla rester någon gång. Nu är jag i alla fall äntligen klar så det känns sjukt skönt, så nu kan ni förvänta er uppdatering igen!!
 
Idag ska jag till Paulina med Emmy och Elin för att träna på lite dans, vilket kan ta ett tag då jag är talanglös på att dansa och verkligen inte kan röra mig hahah. Sedan drar vi vidare mot Uddans och tränar vidare där. Har nämligen en koreografi att lära inför morgondagen och på torsdag hihi.. Roliga projekt på gång och det älskar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback