Spanien imorgon

Blir ett snabbt inlägg då jag behöver sömn mer än allt annat just nu.. (Klockan är i skrivande stund 03.30 haha....)
 
Okej. Allt är så sjukt. Jag ska till Spanien imorgon och ni anar inte vad taggad och glad jag är för det! Packade precis klart så nu är jag verkligen redo för att fira midsommar i ett land som det just nu är 30 grader i. Ska både tävla, shoppa och sola så blir en vecka med mina favoritsysslor helt klart! Sång, shopping, värme och bad. Vad kan bli bättre??
 
Är dock inte ett dugg förvånad att jag fortfarande ligger vaken halv 4 och ska upp imorgon bitti klockan 7??? Haha så himla typiskt mig att jag inte ens är förvånad. Nu måste jag sova i alla fall, puss godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback