Wednesday

Varit en rätt så nice skoldag ändå. Bortsett från matte nationella (wää det vill jag inte ens prata om) så har jag inte haft någon annan lektion, vilket har varit jätteskönt. Dagen har nämligen spenderats med lite sång tillsammans med musikprofilen, jag och några andra tjejer sjöng på en annan skola i gävle vilket var jättekul verkligen. Det gav oss dessutom sovmorgon till morgondagen så det var ju självklart värt det!
På bilden ser ni även en sneakpeak på min numera favorit tröja jag köpte på Kista förra veckan. I looove it.
 
Har precis bäddat ner mig bredvid min mysiga lilla misse för att blogga för er, men snart så drar jag vidare - för ikväll väntas flera timmars hårt jobb i studion. Har ett nytt projekt på gång som jag är så taggad för, ska bli så kul. Kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar musik.
 
Förresten! Som ni säkert har märkt så har jag gjort lite ändringar här på bloggen, bland annat med inläggens storlek - vilket kan ha orsakat att inlägg jag skrev för längesen ser lite roliga ut nu haha.. Men förövrigt är jag nöjd faktiskt! Kommentera gärna vad ni tycker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback