Heldag i stockholm

Kom hem för någon timme sedan och är verkligen helt död nu! Dagen har varit väldigt lärorik men samtidigt superkul, och det var faktiskt också oväntat utmattande! Men det var bara kul så jag klagar inte.
 
För er som inte visste så fick jag äran att följa med världens snällaste Emma Johansson för att ställa upp som modell i Stockholm idag, vilket som sagt var hur kul som helst. Hon är en grym och begåvad fotograf jag absolut tycker ni borde kika in på antingen på facebook genom att klicka här, eller kika igenom hennes instagram genom att antingen klicka här eller söka på @emmasfotostudio. Hon har en blogg också som heter emmasfotosida.blogg.se så kika in på den med!
Det började redan förra veckan då jag fick modella för Goldilocks som ägs utav fina Emma Magnusson, ni kan kika in även på hennes instagram här (eller sök på @goldilocks_sweden). Då fotade Emma Johansson och det var då jag fick erbjudandet om Stockholm idag. Så det var så det gick till, superkul att testa något annat tycker jag och absolut något jag gärna skulle vilja fortsätta med!
 
Den här bilden var fotad i hennes studio förra veckan, plus en massa fler och även utomhus! Kommer lägga ut lite bilder då och då från dessa photoshoots på bloggen, så håll er uppdaterad framöver! Puss ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback