These are the days

Ber om ursäkt för inget bloggande de senaste dygnen, men har verkligen haft så mycket för mig - vilket i och för sig har varit jättekul!
 
Onsdagen inleddes med att min älskling bjöd mig på lunchbuffé på Österns som för min del blev min frukost, och det var hur gott och mysigt som helst!! Han är verkligen hur bra som helst, mitt hjärta ♡

Efter lunchen drog han hem och då mötte jag upp Wilma. Vi gick på stan för att i lite lätt panik hitta något att ha på sig på Halloween! Vi var verkligen ute i sista minuten vilket också är så typiskt oss haha, men tillsist hittade vi faktiskt en varsin outfit vi båda blev riktigt nöjd med. Och vad vi ska vara, det får ni se i ett kommande inlägg.. Stay tuned hehe. 

Från onsdag till torsdag hade vi övernattning med Helges-gänget (studion där jag sjunger). Jättemysigt verkligen! Onsdagskvällen bjöd på både bio och restaurangbesök, och på natten spelade vi Ouija-board. I och med att vi hade sett skräckfilmen "Ouija" som handlar om just sånt lite tidigare den kvällen så var vi inte direkt jättemodiga haha, trots att vi spelat det många gånger förut. För den som aldrig spelat Ouija eller inte tror på sådant kan det spelet kanske låta helkonstigt och ologiskt, vilket jag också förstår - för det gör det! Men jag ljuger inte när jag säger att det funkar, för det gör det i alla fall för oss.. Låter sjukt jag vet! Ni som inte testat borde göra det, ni kommer få en chock!
 

Inatt sov även en fin vän över hos mig också som har rest hela vägen från Göteborg! Jätremysigt, vi har mestadels kollat på film och hon följde även med på övernattningen.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback