2 AM

 
Blev en mysig och väldigt lugn fredag för min del! Febern visade sig vara falskt alarm så jag blev ledig idag haha, jätteskönt! Wilma kom till mig runt
1-tiden och vi chillade fram till kvällen då vi drog till Adam och Erik, där vi köpte pizza och hängde en stund. Har alltid så kul med dem, så härliga allihopa!
Vid 20.30 skulle jag iväg till Helges för att se resultatet utav ett mycket spännande projekt vi har sysslat med i några månader nu. Så himla kul verkligen!
Kvällen avslutades med senmiddag på Church Street, även känt som godaste resturangen nånsin. Beställde min älskade pasta beef, så jag fick helt klart ett svårslaget avslut på denna fredag.
 
Kom hem runt halv tolv och har egentligen ingen aning hur tiden har gått så snabbt men den är i vilket fall redan 2 nu haha och jag är inte ens trött?
Hör verkligen till ovanligheterna, jag som annars brukar vara trött alla timmar på dygnet..
Nej, ska i varje fall göra ett försök till att sova nu, hörs imorrn fina ni, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback