Sunday

 
Hello readers, imorse vaknade jag upp bredvid världens bästa, vi gjorde frukost och myste en stund innan jag drog hem. En del från min släkt kom förbi idag för att "för-fira" mig lite då jag fyller år på tisdag! Jättemysigt och är förstås alltid lika roligt att få presenter haha. Jättenöjd med denna söndag! De åkte för drygt en timme sen och har precis lagt mig i sängen, planerar även att stanna här resten utav kvällen kanske framför ett avsnitt utav Awkward.
 
Blivit så otroligt trött på min bloggdesign och header vid det här laget, funderar på att göra en ny - vad skulle ni tycka om det? Det skulle nog öka bloggmotivationen också så det känns som en bra idé enligt mig i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback