Thursdays'

Blev en bättre torsdag för min del, slutade redan klockan 11, käkade pannkakor i skolan och gick sedan hem. Idag har jag sett ut så som ni ser på bilderna ovan, tröja från ginatricot, accessoarer - ginatricot & bling, kjol från H&M, väska från lindex och mina underbara nya skor från dinsko. Köpte dem här om dagen, och det var verkligen kärlek i första ögonkastet! Love them. Var först inne på att köpa Johnny Bulls, men sedan hittade jag dessa som var i princip identiska och dessutom mycket billigare. Så varför inte? Fortfarande otroligt snygga och smärtade inte alls lika mycket i plånboken.
 
Btw, förlåt för min uppdatering guys!! Slutet utav sommaren var fullspäckat för min del så bestämde mig för att ta en paus för att ta en sak i taget och fokusera på att få en bra skolstart. Men nu så är jag äntligen back on track igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback