Spelning för prinsessan Madeleine

Måste bara få berätta vad jag fick vara med om för rolig spelning i måndags!
 
Jag, tillsammans med Helges Allstars (en grupp duktiga sångerskor som sjunger i samma sångstudio som mig), fick äran att få sjunga för prinsessan Madeleine Bernadotte och hennes man Chris O'Neill! Verkligen en upplevelse jag garanterat kommer bära med mig genom hela livet. Vi framförde ett medley för henne och fick jättebra respons vilket var hur kul som helst! Efter framträdandet kom både prinsessan och hennes man fram för att tacka och var så trevliga. Jag, Klara och Rebecca blev intervjuade av SR också, jättekul!
 
Här får ni lite bilder från spelningen!
 
 
 
 
 
På grund av blixtrarna från pressen blev ljuset på bilderna sådär. Ber om ursäkt för det!
 
För att läsa mer om spelningen kan ni besöka bland annat Arbetarbladets, Expressens, GefleDagblads eller SRs hemsida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback