Weekend/monday

Gud vilken helg jag har haft! Känns som jag har gjort något hela tiden. Har jobbat, hunnit spela två innebandymatcher varav en borta i Söderhamn, tagit hand om mitt hjärta som har mått lite halvdåligt, pluggat och tagit en fika. Låter kanske inte så mycket egentligen men det har verkligen känts som så i alla fall.

Idag är det måndag igen. Och tro det eller ej, men jag gillar faktiskt måndagar! Det är ändå på något sätt skönt att få komma tillbaka till vardagsstrukturen efter en slapp helg (även fast jag väldigt gärna föredrar helg med). Dessutom har vi sovmorgon på måndagar och idag slutade jag redan vid 12, vilket jag gör varannan vecka. Såå skönt!!

Såhär har jag sett ut idag.

Om cirka en timme ska jag iväg på en spelning, och ikväll blir det innebandyträning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback