ATM

Varför är man alltid så snygg efter skolan? Uppsatt hår, mjukiskläder och lite lätt utsmetat smink haha. Aja, bjuder på den..
 
Var inne på någon sida på Twitter när jag satt i skolan idag som var fylld utav bilder på mat och goda bakelser. Såg hur gott ut som heeelst och därför bestämde jag mig för att det första jag skulle göra när jag kom hem var att baka chokladmuffins. Och det har jag precis gjort! Sitter just nu och väntar på att jag ska få ta ut mina små muffins från ugnen samtidigt som jag skrapar smet ur bunken hehe. Passade även på att fota lite, så bilder på mitt bakande kommer antingen ut senare eller imorgon.
 
Måste bara tillägga att jag mitt under bakandet kom på att jag har månadsdag med min pojkvän idag, så hur perfekt blir det inte då att bjuda honom på en eller två muffins när han kommer hit senare ikväll? I'm so smart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback