Right now

 
Ingen idé att jag skriver att jag är trött längre, för det räknar ni väl med redan? Känns som jag tar upp det i varenda inlägg men det är ju verkligen så. Är trött hela tiden nu mera. Hade jag inte haft så mycket att göra så som att plugga och träna så hade jag nog helt ärligt gått och lagt mig redan vid 6/7 tiden varje dag. Finns inget bättre än att sova i min gosiga säng.
 
Den här dagen har varit rätt bra ändå, vi slutade 12 vilket innebar att vi endast hade tre lektioner idag. Efter skolan drog jag tillsammans med 4 andra tjejer till en pizzeria för att luncha. Det var hur gott som helst och där stannade vi i cirka en och en halv timme och pratade innan vi slutligen drog oss hemåt.
Nu ska jag väl försöka ta tag i plugget antar jag, och senare ikväll drar jag på lite innebandyträning. Sover över med min gosis ikväll också, som vanligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback