Yesterdays'

Outfit från igår. Notera mina nya byxor från Bikbok som jag ääälskar!
 
Äntligen fredag, skönt! Ikväll ska jag till min pojkvän för en lugn kväll med lite snacks framför The Walking Dead skulle jag tro. Hade egentligen planer för en middag med vänner ikväll, men det blev inställt dessvärre. Däremot tror jag ändå det var för det bästa då jag varken orkar eller känner för något annat än att bara ta det lugnt ikväll. Sov nämligen väldigt lite inatt och imorgon ska jag upp runt 06.30 för jobb så att bara ta det lugnt och lägga sig i tid känns nog mer lockande idag.. Dessutom är ensamtid med pojkvännen något jag alltid uppskattar, så det blir nog en helt okej fredagskväll trots allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback